Karácsonyi csomagszállítás: angyalnak álltunk
A turizmus-vendéglátás-idegenforgalom-szórakoztatóipar területén a járvány miatt tapasztalható mélyrepülésről azt hiszem mindent leírtak már, ami leírható. A korlátozó intézkedések idén meglehetősen szűk mozgásteret hagytak nekünk, rendezvényszervezőknek, ám mi átsukturáltuk tevékenységünket és éltünk a web adta lehetőségekkel, így partnereinknek online gálát, online konferenciát szerveztünk. Most pedig angyalnak álltunk, hogy karácsonyi csomagszállításunkkal besegítsünk azon ügyfeleinknek, akik megajándékoznák home officeban dolgozó munkatársaikat.
Ünnep előtti nagyüzem a D-line-nál
Amikor ezt a cikket írom, teljes gőzzel zajlik nálunk a mikulási, karácsonyi csomagok összeállítása, útnak indítása. A munka nagyságának érzékeltetéséhez készítettem egy gyors statisztikát, ami értelemszerűen nem lehet teljes, hiszen
még mindig érkeznek hozzánk a karácsonyi csomagszállításra vonatkozó megrendelések.
Partnereinknek idáig több mint ezer, kizárólag minőségi, magyar termékeket tartalmazó pakkot állítottunk össze.
Karácsonyi csomagszállítás: tele minden jóval!
És hogy mivel töltöttük meg a karácsonyi csomagszállítás előtt a dobozokat? Például chutney-vel (magyarul csatnival), teákkal, csokoládékkal és jóféle borokkal. Utóbbiak közül a a Varsányi Pincészet Grand Selection Kéfrankosa bizonyult a legnépszerűbbnek a megrendelők és a megajándékozottak részéről. Mondjuk ezen egyáltalán nem is nagyon csodálkozunk.
Ez a bor idén Párizsban, a Vinalies Internationales elnevezésű borverseny zsűrijének tetszését is elnyerte, olyannyira, hogy a szakmai megmérettetésre nevezett 800 tétel közül ennek ítélték oda az ezüstérmet.
De ugyanígy nagy sikert arattak a ChocoMe szemet gyönyörködtető (és persze, isteni!) csokoládéi, bonbonjai valamint a Kaldenecker lekvárosház mézei és különlegesen finom lekvárjai is.
Másodállásban a Mikulás mellett
A karácsonyi “angyalkodás” mellett ezekben a napokban másodállásban a Mikulásnak is besegítünk.
Csaknem 4000 szem szaloncukrot (egészen pontosan eddig 3950 szemet osztottunk szét testvériesen a megajándékozottak között), emellett 239 hagyományos csokimikulást tettünk a piros zsacskókba,
hogy az ajándékokat a karácsonyi csomagszállítással a címzettekhez eljuttathassuk. Ezek a publikus adatok. Ám, minket is köt a kötelező szakmai diszkréció. Ezért aztán arról, hogy a home officeban tevékenykedők motiválása okán megrendelőink hány darab virgács kiszállítását kérték tőlünk, sajnos nem áll módomban beszámolni. 🙂