×
Ötcsillagos online konferencia, avagy pozícionálni tudni kell!

Ötcsillagos online konferencia, avagy pozícionálni tudni kell!

Élete állásinterjújára ugye, ön sem standpapucsban ment? Cégvezetőként pedig már valószínű, hogy a legkomolyabb üzleti tárgyalásait nem a sarki kockás terítős kisvendéglőbe szervezte. Mert azt mindannyian tudjuk, hogy ezek az apró, jelentéktelennek tűnő külsőségek nagyon is meghatározzák azt, hogy munkaadónk/ügyfeleink hová pozícionálnak minket. Miért lenne hát ez másként az online térben?
Azon ma már senki sem lepődik meg, hogy a járvány miatti korlátozások okán a vállalatok online konferenciát szerveznek. Az üzlet ugyanis nem nagyon akar tudomást venni az egészségügyi kockázatokról, így alternatív megoldásként hamar megjelentek az internetes termékbemutatók, szakmai szimpóziumok.

Kezdetben vala a Zoom

Számos online platform kínál lehetőséget a szakmai találkozók lebonyolítására. Kezdetben a Zoom és a Google Hangouts majd a Google Meet volt a legnépszerűbb alkalmazás, de hamvaiból feltámadt a Skype is, és időközben beerősített a Microsoft Teams valamint a Signal is. A lényeg, hogy mindenki, aki a karantén idején szeretett volna szűk körű, belső használatra szánt videokonferenciát tartani, megtalálta a számára ideális megoldást. 

Fapados online konferencia? 

Ám az, ami a néhány fős meetingek, hétindító vagy hétzáró értekezletek számára ideális, a technikai hiányosságok miatt kevésnek bizonyult a külső partnerekkel történő tárgyalások során. Igaz, ezeket a videochat platformokat nem is erre találták ki.

A piaci megítélésükre kényes vállalkozások hamar felismerték, hogy a videós megjelenésük színvonala ugyanúgy beárazza őket, mint egy-egy rendezvényhelyszín. 


Nagyon leegyszerűsítve a dolgot: az online konferencia megtartására használt appok tudása egy háromcsillagos hotel szolgáltatási színvonalának feleltethetők meg. Nincs ezzel semmi baj, ha a vállalat magát ide sorolja. Ám, ha ennél nívósabb vevőkört szeretne és jobb piaci pozíció elérése a cél, akkor színvonalasabb online megoldásokban érdemes gondolkodnia. 

Helybe megyünk

Nyilván, ez nem lehet teljesen független az adott vállalat forrásaitól és más egyéb körülményeitől sem.

Azok számára, akik egy előadás, online konferencia kedvéért sem szívesen hagynák el a jól ismert környezetüket, választhatják azt a lehetőséget, hogy az általunk közvetített profi stáb a helyszínről sugározza az eseményt.

Ebben az esetben egészen biztosan nem okoz majd gondot a csapnivaló hangosítás vagy a rosszul bevilágított előadóterem. 
A helyszín adottságai persze egy adott szintig teszik lehetővé azt, hogy mennyire lesz professzionális a résztvevők számára az audiovizuális élmény. De az biztonsággal kijelenthető, hogy egy videochat minőségénél még így is mérföldekkel jobb látványt és hangzást kapunk.

Az online találkozók Rolls-Roys-a

Amennyiben nem elégszik meg ennyivel, úgy a szakmailag elérhető legmagasabb színvonalat kínáljuk Önnek.

Profi budapesti stúdiónkban minden arról szól, hogy HD minőségben közvetítsük az Ön és vállalkozása üzeneteit.

Hogy egy egyszerű példát hozzak az online konferenciák és a rendezvényhelyszínek vonatkozásában ez nagyjából olyan színvonalnak felel meg, mintha sajtótájékoztatóját a Four Season Hotelben tartaná. Az pedig már elég menő, nem? 

2021. január 20.